Ett och ett halvt år senare.

Hej Vänner!
Nu är det tid för att starta om bloggen igen. Denna gång inriktad på smink, vilket jag är bäst på!
All in denna arbetsvecka som börjar för min del imorgon med visning för PR företaget SPOTLIGHT som håller visningen; Vem blir årets glasögonbärare???
På fredag assar jag the master of makeup fröken T, samt jobbar på mitt hemliga undercoverjobb på kvällen, vilket jag fortsätter med veckan ut.
Fick även ett roligt samtal från Maria som pluggade på FACE tillsammans med mig om ett sminkjobb på Gröna Lund! får se vad som blir av det.
Annars har det varit en dag av slapphetens tecken, vilket har varit oerhört skönt men nu ska jag bryta trenden och gå igenom sminkväskan inför veckans jobb!
Tudeloo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0