Wennerlunds dag!


Tjoho! Jag håller på att röja upp i mamma och pappas hus då finbesök kommer idag! Det är inga mindre än min kära stridsparskamrat Törnlund och Torgén, två lumpen vänner som ska spendera natten här! De har farit från Sundsvall/Arboga för att gratta en annan lumpen polare; orginalet Wennerlund! han fyller 21 år idag Grattis!! Det skulle visst vara många som skulle arbeta idag så jag frågade om jag inte kunde få ta ledig idag, och det fick jag! Härligt! sist jag träffa människorna var den 2'a December då det var Hästens dag på K1, men pga. jobb så missade jag hela spektaklet på K1... och jag har ju trots allt jobbat bra förra och den här veckan och det blir en dela nästa vecka också. Framför allt har jag jobbat själv! Nä jag är värd att få träffa mina små lumpen vänner denna dag i och med att det är så långa hopp i mellan! Jag har saknat er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0