Skärtorsdag

Samma huvudvärk idag igen, men jag har kommit fram till att det måste vara vätskebrist. Jag är så dålig på att dricka vatten... Det blev en lång natt i natt igen, kommer inte att komma till sängs för ens vid 05... 
Åh, jag träffade Theo igår innan jobbet! Åh lilla Theo jag har saknat dig! Vi går om varandra hela tiden då han pluggar dag och jag jobbar natt. Det är synd, jag vill umgås med dig mer... Blev så himla glad när han ringde på morgonen, trots att han väckte mig hehe.. :)

Ingen Påskkäring har varit här och knackat på idag... och inget ägg har jag fått... Var till mormor i dag för att lämna lite medicin till henne och då hade jag köpt med mig lite godis som jag gav henne och åh vad glad hon blev! Tror nästan att hon blev gladare av det än mitt sällskap haha. Max var med också, som vanligt påminde mormor mig om hur smal jag var och sa att jag kunde gå upp 6 kg till, men Max han kunde gå upp mint 10 kg till. Ska jag ta det som en pik?

Fick för övrigt ett besked från Sara Flygare idag om att kusen i höst inte blir av. Fan! men som tur är hade jag ett alternativ, Face Makeup school med självaste Tuija Valén som lärare! jag har skickat in en intresseanmälan så får vi se hur det går... om jag inte kommer in där vet jag inte alls vad jag ska göra i höst? Jobba på som vanligt? Läsa några kurser på universitetet kanske... undra när det är försent för att anmäla sig för det... oh panik men det löser sig säkert... Det gör det alltid!


Nu för att inte missa, i måndags så var det Mördar-Chrilles 21 års dag! Jätte grattis i efterskott!!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0