Snart så ses vi storJosse!

Lönen trillade ner på kontot idag! Tyvärr var den inte så långvarig där då jag har en del utgifter den här månaden, bland annat mördarvandringen upp på Kebnekajse och Roskildebiljetten! Biljetten till Roskilde är bokad och det är bara att hämta ut den! 
Sen för att inte glömma blir det en tripp till London snart! Jag åker på Valborgsnatten och kommer hem på måndan, Theo & Danne åker ungefär samtidigt fast med ett annat plan (Ryan, min bäste vän!) Väl på plats våldgästar jag min kära lilla vän JosseB och bor hos henne!  jag ska få låna Max kamera också efter som att den jag äger håller på att falla ihop (2,0 megapixel-kamera) hehe Väl mött! Josse är min bästaste-röjar-vän och flydde till London i höstas för att lära sig engelska och jag har knappt sett människan sen dess. Så nu är det dax!!! här är några bilder på från röjar-milano!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0