Jordiga gubbar

Då Sara Flygare sket sig gick jag all in för att se om det fanns några platser kvar från Face stockholm makeupschool... jag hade skickat in en sk. "intresseanmälan" men jag antog att det inte var så man anmälde sig till kursen. Efter osvarade samtal, fel nummer osv. kom jag fram och fick tala med rektorn på skolan! Det fanns fåtal platser kvar så jag brännde iväg ett mail och nu väntar jag på fakturan så att jag kan säkra min plats! Tjohoo! Klicka här för att komma till skolan.



Sitter hemma hos min bitch Max, var ledig igår och hjälpte Bella med att titta på hennes gymnasieval, jag fattade ingenting av den hemsidan men men det verkar som att hon har fått bra på bildproverna i alla fall!! :) Grattis! Hörru lillan, kör stenhårt nu och gör ditt bästa så kommer du in! Jag tror på dig!!

Just nu finns det jordgubbar från Spannien inne på coop  för 10 kr! Längst ut på spetsarna smakar dom riktigt nice! (och längst in är de typ omogna). Men det var en försmak på sommaren! yeah!
AAHH! Men ikväll/natt blir det att jobba!

/mådde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0