Första inlägget!

Yeah! Dax igen men nu mer för att kunna hålla folk uppdaterade om vad jag egentligen gör om dagarna! 

Kort om mig
Madeleine, är 20 år och bor på Uddnäs gård i Vallentuna med katten Donna och myrorna. Gick na/estet-bild på dagy, studenten 07, ryckte in på LG/K1 4'e skvadron 1'a pluton där jag träffade hunken Max och jag jobbar nu som väktare på Svensk Bevakningstjänst. I sommar ska jag fjällvandra upp på Kebnekajse och åka till Roskilde. Jag har även anmält mig till en makeup utbildning på Sara Flygare till hösten så jag väntar på besked!

Taggat!

Kommentarer
Postat av: bella

huh? du nämnde inte att du har en syster som heter Isabelle och som är bäst i världen?

2009-04-06 @ 01:34:28
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0