Mjölktanten

Vi hittade en rätt så rolig lapp på ett kylskåp på jobbet igår, kylskåpet låg inne i SL-centret på Gullmansplans tunnelbanestation. Det måste ha varit ett trauma för den stackars tanten (handstilen såg ut att vara en honas) vars mjölk hade blivit förstörd. Jag och min kära kolega Jossan vågade inte gå tillbaka och fota då vi inte ville märka uppmärksamhet av de två poliserna som stod intill kylskåpet (Jossan noterade snabbt och diskret att ingen av poliserna bar vigselring, snyggt jobbat!) På lappen stod det: 

DU SOM SÄNKTE TEMPERATUREN TILL MAX. DU ÄR SKYLDIG MIG ETT PAKET MJÖLK, DET ÄR FAN INTE OKEJ!!!

Vi skrattade högt och länge! Ikväll ska jag, bror, Max och brors lilla amerikanska vän grilla Det ska bli gott med lite kött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gotta love the wrk notes ^^

2009-04-20 @ 18:14:14
Postat av: Anonym

prutt

2009-04-21 @ 13:33:00
Postat av: Madde

Xandré!

2009-04-22 @ 14:18:21
URL: http://madeleinetafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0